2014. december 19., péntek

rg ruha festés,...türkízkék virágok


 Mivel a munkám a hobbim,  vagy hobbi a munkám..???  laugh
ismét egy új festett rg ruha készül, 

  Egy nagyobb volumenű munkát befejeztem  és  megjutalmaztam magamat 
egy kikapcsoló,  relaxáló textil festéssel.

A papíron elkészített skicc után,   izgatottan vártam hogy  milyenek lesznek  a színek,...

Minél több festék került az anyagra annál szebben kezdett kibontakozni a végleges kép

Nekem nagyon tetszik,...

és neked??? 

Nagyon kellemes  kékeszöld lett a  színe
kicsit másabb mint itt a monitoron,...  





Szerintem isteni fellépő ruha lesz belőle
  szoknya nélkül  akár  szinkron úszó dressznek is tökéletes



 szépen alakul a virág füzér...  :-)



Száradás után  kap egy csipet  kristályos csillogást

majd hozom a többi fotót is...



...éééés itt a folytatás



Hamarosan elkészül minden alkatrész 
 és mehet  a varrógép  alá...

Húúúú,  ...izgatottan várom  :-)

Kb  140-146 os   szabad a vásár







5 megjegyzés:

  1. Éva : Uhhh... csodaszép!

    VálaszTörlés
  2. Szilvi! Woow... es, hogy kezzel festetted az anyagot is... hatalmas kalaplengetes

    VálaszTörlés
  3. Tímea: Nagyon szép lett Zsuzsi!

    VálaszTörlés
  4. Szia, szeretném veled felvenni valahogyan a kapcsolatot, csak nem tudom hogyan...esetleg írnál a dudas.zsuzsa@t-online.hu címre egy emailt nekem? Köszönöm előre is!
    Szia
    Dudás Zsuzsa

    VálaszTörlés
  5. Zsuzsi!!Kicsit megkésve,.(mivel elbúj a leveled egy belső mappában)...de válaszoltam az emailedre :-)
    Zsanna

    VálaszTörlés