2014. december 4., csütörtök

lila és ezüst rsg dressz


Egyszer volt hol nem volt főnök asszonyom azt mondta  mielőtt elváltak volna  közös útjaink,
  hogy ugyan olyan vagyok mint a többi!

 Akkor   értetlenül néztem rá,  nagy szemekkel  ,nem értettem,  hogy  miért    mondja.
.... haza felé ballagva döbbentem rá,....    hogy bántani akart.

Bevallom  kicsit kedvemet is vette.
 Azóta  is  bizonygatom...   nem neki....  hanem magamnak,
....igenis  kicsit   több vagyok,  kicsit más vagyok  , mind azok 
 akiknek nincs merszük  sajátot alkotni, 
  az egyéniségüket a munkájukba bele   álmodni .

Én  folyamatosan  próbálok  mindig egyedit készíteni,  a saját   vagy a Ti elképzeléseitek  alapján,...

   
Nektek   akik ezt a blogot  olvassátok!

 ...és

ismét  egy  szép festett  rsg ruhát  hoztam nektek  megmutatni



 applikálással és  textil festéssel kombinálva.






ez az ujja alja...



ez lesz az eleje díszítés.... 
és itt látszik legjobban az eredeti színe is


hamarosan elkészül minden alkatrész...



...és lassan össze áll a  ruha...

 Rengeteg ss16,ss20 strassz kővel díszítettem
sötétlilával és ezüsttel
Remélem tetszik nektek is!

gazdáját keresi  :-)
kb 152-es



háta közepén  cipzárral










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése