2015. április 5., vasárnap

Dzsungeles rg dressz festés


  Egy  új feladatot kaptam,....juhejjjj...
 ami első ránézésre  rátétes applikációnak  tünt,
  de  ahogy kutakodtam a fotók között rádöbbentem, 
hogy tiszta festés az egész dressz
 :-O
ajjaj,   hogy lesz ebből szép ruha...

próbálgattam, ...fújtam ,...festegettem

míg szépen kezdett kirajzolódni a minta










a kék szín mindenáron zöld akart lenni,  de kiszúrtam vele,...
másodszorra sikerült 




 papírminta,    airbrush  ...és  alakul  szépen  minden...





 a ruha  sokkal élénkebb , szebb neon  színű,  
no de nem vagyok varázsló  
ez  a szín  nem sikerült a fotón  ...



Már  régebben  megfestettem a ruhát,
de sajnos  más  sürgősebb teendök miatt félre kellett tennem

De  most  szépen össze állt, ez a szívemnek oly kedves,   gyönyürűűűű
csupa  kézzel festett  rg ruha





 


picit megkésve,  de annál nagyobb igyekezettel
jelentem  elkészültem  :-D











Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése